Contact

 Heeft u een goed beeld van onze organisatie en dienstverlening gekregen?
Persoonlijk contact is wat ons betreft de beste manier om nader kennis te maken.

Oudshoorn & Schoe

Ons kantoor,  Oudshoorn & Schoe, is gelegen in het Groene Hart.
Jaap Oudshoorn AA CB is de vijfde eigenaar van het kantoor sinds de oprichting in 1933.  Ons kantoor heeft zich in de loop der tijd ontwikkeld tot een eigentijdse financiële dienstverlener met een innovatief karakter.  Met onze  kernwaarden, kritisch, nauwkeurig, klantgericht, pro actief,   persoonlijke betrokkenheid en het zogenaamde gezonde boeren verstand, bedienen  wij onze vaste en nog steeds groeiende klantenkring al jaren naar volle tevredenheid. 

Wij zijn met onze dienstverlening actief binnen het lokale Midden en Klein Bedrijf en bij diverse sociaal culturele instellingen van het Groene Hart. Dit vindt zijn oorsprong in onze ruime ervaring binnen een breed scala aan bedrijfstakken en sectoren.
Als uw financiële en fiscale sparringpartner voor de lange termijn, staan wij u pro actief bij, in iedere fase van uw ondernemerschap en persoonlijk leven. Onze ruime praktijk ervaring binnen alle mogelijke rechtspersoonsvormen, omzettingen daarin, bedrijfsovernames en bedrijfsfusies e.d., dragen er toe bij dat wij u optimaal kunnen adviseren. Daarbij houden wij uiteraard uw huidige en toekomstige privé belangen goed in het oog.

Verder zijn wij sinds 2009 in het bezit van de AFM-Vergunning voor het uitvoeren van de wettelijke controleactiviteiten bij middelgrote ondernemingen. Onze controle activiteiten zijn sindsdien sterk uitgebreid. Daarom kunt u van ons de inzet verwachten van een professioneel en ervaren controle team, waardoor de kosten voor uw onderneming beperkt kunnen blijven.

Ons vaste team bestaat uit 25 medewerkers, waaronder vijf fiscalisten en accountants. Alle medewerkers houden hun specifieke vakkennis up te date door het volgen van vakopleidingen, permanente educatie, cursussen, seminars en het bijhouden van de vakliteratuur zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Wij werken met innovatieve tools voor het samenstellen van jaarrekeningen, management rapportages en loonverwerking. Op deze wijze kunnen wij u dagelijks, actueel, efficiënt en kostenbewust bedienen, waar dat voor u nodig is.

Daarnaast beschikken wij over een netwerk van professionals op juridisch, notarieel en fiscaal gebied. Op deze wijze kunnen wij u te allen tijde terzijde staan bij de meest uiteenlopende ondernemingsbeslissingen.

Kortom onze organisatie is in staat, om aan u een breed dienstenpakket aan te bieden wat gekenmerkt wordt door no-nonsens en een gunstige prijs/kwaliteitverhouding.

Partners en lidmaatschappen

KvK logo
novak logo
rb logo
nba logo
fiscount logo2
belastingdienst logo