Heeft u geen zin of tijd om alle administratieve verplichtingen op het gebied van personeelszaken zelf te regelen? Of vindt u de materie rondom loonadministratie te complex? Ons gedreven team helpt u graag met het in orde maken van alle loonadministratie binnen uw onderneming. Want het correct afhandelen hiervan, is erg belangrijk.
Naast keurig verzorgde loonstroken verzorgen wij de aangifte loonheffingen, af- en aanmeldingen bij ziekte, beoordeling van de nota’s van de bedrijfsvereniging, de aan- en afmeldingen van werknemers bij de uitvoeringsinstanties en ondersteuning bij een ontslagprocedure. Daarnaast verzorgen wij de nodige overzichten ten behoeve van een goede integratie van de loonadministratie in de financiële administratie.
We zorgen voor perfect georganiseerde HR-processen. Denk hierbij aan tijdige aanpassingen als het gaat om cao’s, arbeidsrecht en fiscale wetgeving. Contracten worden voortaan tijdig verlengd of beëindigd. Zo minimaliseren we werkgeversrisico’s en voorkomen we onaangename verrassingen.
Meld je nu aan en blijf financieel en fiscaal op de hoogte!